Vi ser på flyvere tidlig morgen i Aalborg lufthavn.
Gry ved far i slyngen ved mellemlandingen i Wien lufthavn
Vi bemærkede straks varmen og den høje luftfugtighed, da vi kom ud af lufthavnen og har været lidt halvklamme af sved lige siden. Vi kommer nok til at bruge et par dage til at vende os til det. Gry har taget varmen fint, vi tror vi har det værre end hun har.
Vi sidder nu og nyder aftenluften på vores balkon på River View Guesthouse, der som navnet siger, har en fantastisk udsigt ud over Chao Phraya floden. Vi har fundet os rigtig godt tilrette på vores hostel, der ligger midt i Chinatown. De har en dejlig tagterrasse med restaurant, som vi nok kommer til at benytte flittigt, mens vi er her. Maden er lækker og Gry lapper risene, kylling og cashewnødder, rejer i hvidløgssauce mm. i sig - så længe det ikke er for stærkt :-)
Bangkok sprudler af liv. Tæt trafik med biler, tuk-tuk og knallerter, og på de smalle gader her i Chinatown bugner det frem med alle mulige butikker og værksteder, spændende dufte fra gadekøkkenerne og os fra alle køretøjerne – nu er vi rigtig kommet til Sydøstasien og glæder os meget til at være sammen som familie i 6 uger og alle de oplevelser, der venter os.







I dag er der en måned til vi rejser, og vi kan næsten ikke vente. Igår læste vi den gode nyhed, at udenrigsministeriet ikke længere fraråder rejser til Bangkok, alt er normaliseret igen ovenpå uroen de sidste par måneder, en virkelig god nyhed, eftersom vi starter vores rejse i Bangkok før vi flyver videre til Vietnam.
